Otázky a odpovede

Odpovedáme vám na vaše najčastejšie otázky

1. Prečo mi nejde zrealizovať platba?

Odpoveď: Medzi najčastejšiu príčinu nezrealizovanej alebo odmietnutej platby je, že nemáte povolené platby kartou na internete. Preto si prosím skontrolujte limity karty vo vašom internet bankingu (najčastejšie sa nachádzajú pri nastavení karty – Limity). Ak máte nastavené 0€/mesačne, tak platby na internete nie sú možné. Preto si nastavte vami požadovanú sumu (mesačný limit) pre platby kartou na internete.

2. Čo mám robiť, keď som sa registroval a neprešla mi platba?

Odpoveď: Prejdite na koniec stránky. V pätičke stránky sa nachádza sekcia “Účet” a tam zvolíte “Môj účet”. Prihláste sa do svojho účtu. Zvoľte “Objednávky” alebo “Predplatné” a platbu zrealizujte znovu.

3. Mám problém s prihlásením.

Odpoveď: Skúste sa prihlásiť zadaním e-mailu a hesla alebo užívateľského mena a hesla, ktoré ste zadali pri registrácii. Pri prihlásení sa do účtu dodržujte veľké a malé písmena. Musí sa to zhodovať s textom pri registrácii. V prípade, že ani tak sa neprihlásite, kontaktujte nás mailom na adresu podpora@televiziaslovan.sk

4. Ako sa môžem prihlásiť?

Odpoveď: Prihlásiť sa môžete kliknutím na stránku “Archív” alebo “NAŽIVO”. Ďalšou možnosťou ako sa prihlásiť je, že prejdete na koniec stránky. V pätičke stránky sa nachádza sekcia “Účet” a tam zvolíte “Prihlásiť sa”.

5. Ako sa môžem registrovať?

Odpoveď: Registrovať sa môžete kliknutím na stránku “Archív” alebo “NAŽIVO”, v okne, kde je možné sa prihlásiť, sa nachádza “Registrovať/objednať”. Ďalšou možnosťou ako sa registrovať je, že prejdete na koniec stránky. V pätičke stránky sa nachádza sekcia “Účet” a tam zvolíte “Prihlásiť sa”, v okne, kde je možné sa prihlásiť, sa nachádza “Registrovať/objednať”.

6. Ako sa dostanem do môjho účtu?

Odpoveď: Prejdete na koniec stránky. V pätičke stránky sa nachádza sekcia “Účet” a tam zvolíte “Môj účet”.

7. Ako si zmením údaje alebo heslo?

Odpoveď: Prejdite na koniec stránky. V pätičke stránky sa nachádza sekcia “Účet” a tam zvolíte “Môj účet”. Vo svojom účte kliknite na “Profil”, kde si môžete zmeniť vaše údaje.

8. Ako si môžem predplatiť ďalšie obdobie?

Odpoveď: Prejdete na koniec stránky. V pätičke stránky sa nachádza sekcia “Účet” a tam zvolíte “Môj účet”. Vo svojom účte kliknite na “Predplatné”, kde si zvolíte o aké obdobie máte záujem a kliknete na “Registrovať/objednať”.

9. Ako dlho trvá, pokiaľ mi sprístupnite Archív a NAŽIVO?

Odpoveď: Systém je plne automatizovaný. Hneď ako úspešne dokončíte platbu vám bude sprístupnený “Archív” a “NAŽIVO”.

 

Technická podpora: podpora@televiziaslovan.sk